1.Виконання рішень попередньої педради;
2. Стан роботи з патріотичного виховання та мовленнєвого розвитку дошкільнят (за результатами тематичної перевірки - довідка);
3. Шляхи оптимізації роботи з мовленнєвого розвитку дошкільнят:
а) застосування нетрадиційних видів роботи з мовленнєвого розвитку (мнемо таблиці);
б) розвиток правильної вимови у дітей-логопатів (Су-Джок терапія);
в) особливості використання казкотерапії в роботі практичного психолога (терапевтична казка).
4. Виховання патріотичних почуттів через організацію роботи по ознайомленню з рідним краєм. Творчий конкурс “Розкажи казку про рідне місто” (з досвіду роботи)
5. Підсумки навчально-виховної роботи за 2016-17 н.р. (довідка) - звіти всіх педагогів за 2016-2017 н.р.(круглий стіл)